love u

true love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Pages

Saturday, April 17, 2010

tahap kemalasan..

dh lame rasenye aku x update n n3 pape kt blog ni...huhuhu..kesian aku tgok blog aku ni suram jek...sesuram hati tuan punye blog ni....

ermm..kebosanan telah melanda...semnjak PRK hulu selangor ni en hubby asik busy jek..huhuhu..sampai kan x de mase tok aku pun..kdg2 2 nk marah ada, sedih pun ada...waaaaaaarghhhhhhhhh...

waktu aku tuliss blog ni pun dia masih tido lg...mlm td nth kul bpe blik aku pun x sedar...skrg jam 12.10pm..tp aku kne faham..sebagai ahli pemuda umno dan demi pejuangan Barisan Nasional ku ketepikan rase perasanku...hehehehe

semoga hulu selangor dapt dikembalikan kepada BN..hidup UMNO!!!cewah tba2 lak rase smgat 2 dtg..kikiki..

untuk En Hubby klu2 la terbace N3 aku ni....syg faham b skrg sibuk..pastikan BN menang tok PKR hulu selangor.....cayok!!!

No comments:

Post a Comment